Ana içeriğe atla

Canlı Destek Sisteminin İşletmelere Faydaları

Dijital çağın hayatımıza getirilerinden biri olan ve hem işletme hem de müşteriler için fazlasıyla önem arz eden e-ticaret sitelerinde müşterilerin en büyük beklentilerinden biri de hızlı dönüş almaktır. Canlı destek sistemi, müşterilerinizin ihtiyaçlarını olabilecek yardımcı olan hizmettir.
sebnem.saglam@…
sebnem.saglam@…
5 dakika okuma süresi
Canlı Destek

Zamanın herkes için fazlasıyla önemli olduğu konusunda herkes hemfikirdir. Call centerların en kısa işlem için bile müşterilerini uzun uzun bekletmesi çoğu müşterinin hoşuna gitmeyen bir durumdur. Bu nedenle müşterilerinizi erteler veya bekletirseniz onları kaybedeceğinizi söylemek yanlış olmaz. Müşterileriniz aradığı cevapların ayrıntılı olarak hızlı bir biçimde yanıtlanması size olan güvenlerini ve bağlılıklarını diri tutacaktır. Bu durumda müşteri hizmetleri ekibiniz her müşterinizin cevabını hızlıca yanıtlayabilecek durumda olmalıdır. Ekibinizin performansını arttırmak için ise bir canlı destek yazılımına ihtiyacınız vardır. Müşteri hizmetleri ekibinizin kullanacağı bu yazılımın faydalarını şimdi detaylıca işleyelim.

Satışlarınızı arttırmanıza yardımcı olur.

Alıcılarınızın birçoğu ürününüzü satın almadan önce ürünle alakalı sorularına yanıt alabilmek adına somut bir yardım talep eder. Bunu geleneksel mağazalardaki satış danışmanlarının yardımı gibi düşünebilirsiniz. Bu durumda onlara ihtiyacı olan bilgileri sunarak alım sürecini hızlandırabilir ve doğrudan satışa yönlendirebilirsiniz. Yardım aldığı ürünle ilgili sorularına kolaylıkla yanıt bulan alıcı hem mağazanıza tamamen güven duyacak hem de ürünü netleştirdiği için satın alma konusunda kararsızlık yaşamayacaktır.
Maliyetten tasarruf etmenizi sağlar.

Geleneksel mağazalardaki satış elemanları örneğinden burada da destek almak gerekirse; bir mağazadaki personel sayınızı mağazanızın ziyaretçi durumuna göre arttırmak zorunda kalacaksınız. Bunun nedeni bir personelin birden fazla müşteriyle aynı anda ilgilenememesi olacaktır. Canlı destek sistemi Supsis sayesinde görevli personeliniz birden fazla alıcıyla ilgilenebilir. Böylece hem personel masrafınız hem de telefon masraflarından tasarruf etmeniz kolaylaşır.

Müşteri ve satıcı arasındaki bağı güçlendirir.

Alıcılara verdiğiniz 7/24 canlı destek hizmeti ile birlikte işletmenize olan güvenleri artacaktır. Aynı zamanda uygulama veritabanı sayesinde sohbet geçmişindeki sorunları düzenli olarak analiz edebilir ve böylece işletmenizi bu tür geri dönütler ışığında revize edebilirsiniz.  Bunun yanı sıra destek yazılımı sayesinde ziyaretçinin sitenize hangi şekilde erişim sağladığı, sitede geçirdiği süreyi ve sitenizle ilgili istatistiki bilgileri analiz edebilirsiniz. Buna uygun olarak alıcı tekrar geldiğinde ona uygun ürünleri sıralayabilir, promosyonlar ve indirimleri göstererek sitenize çekebilirsiniz.

Rakiplerinizden öne geçmenize yardımcı olur.

İnternet ortamının ne kadar rekabetçi bir ortam olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Sayısı azımsanmayacak kadar çoğunluktaki işletmeler hâlâ canlı destek sistemini kullanmamaktadır. Size ait işletmedeki bir ürünü ve canlı destek sistemini kullanmayan bir işletmedeki ürünü karşılaştırma aşamasına geçmiş bir kullanıcı düşünelim. Sizin canlı destek sisteminizin verdiği yanıtlarla ürün hakkında daha fazla bilgiye sahip olan alıcı tekrar dönüp bir fikir sahibi dahi olamadığı ürünü tercih etmeyecektir. Bu sayede canlı destek sisteminden yoksun olan rakibinizi eleyecek ve satışlarınıza yenilerini ekleyerek devam edeceksiniz.

Pazar erişiminizin genişlemesine katkı sağlayacaktır. 

Geleneksel pazar piyasasında işletmenizin ulaşacağı bölge kısıtlı kalacaktır. Ne kadar çabalasanız da dijital ortamın size sunduğu sınırsız fırsatı geleneksel pazar piyasasında yakalayamayacaksınız. Dijital ortam sunduğu imkanlar dahilinde canlı destek sisteminizin erişilebilirliği birleştiğinde dünyanın öbür ucundaki sizden hizmet talep eden alıcınızla rahatlıkla iletişime geçebileceğinizi unutmamalısınız. Canlı destek sayesinde ulusal ve uluslararası müşterilerinizin satın alma işlemlerini düzenleyebilir, sorularına kolaylıkla yanıtlar verebilirsiniz. Canlı destek sisteminin uzakları dahi yakın etmesi sayesinde bilinirliğiniz de kendi dünyanızın ötesine taşınacak ve hizmet portföyünüzü genişletmiş olacaksınız.

Supsis canlı destek sistemi ile ücretsiz deneyin.

Supsis canlı destek sistemi sizlere bu noktada hem ücretsiz hemde gelişmiş özellikleri ile iyi bir başlangıç yapmanızı sağlamaktadır. Deneyimli ekibi ile sizlere her an destek olmaktadır. Görüntülü görüşme, WhatsApp entegrasyonu, ziyaretçi takibi, otomatik dil çevirisi, chatbot, akıllı tetikleyiciler, detaylı raporlama, arşiveleme, dosya aktarımı gibi birçok özelliği bünyesinde barındırarak sizlerin iletişim kanallarınızı detaylı yönetebilmenize ve geliştirebilmenize yardımcı olmaktadır. Ayrıca kendi ekiplerinde bulunan uzman canlı destek personeli kadrosundan sizlere özel canlı destek personeli de sağlamaktadırlar. Ayrıca dilerseniz Supsis ile sadece WhatsApp iletişim butonu şeklinde sohbet baloncuğunun üzerine geldiğinizde açılır kısa menüde WhatsApp a tıklayıp direk işletme hattınıza da bağlantı seçeceği mevcuttur. Sosyal medya entegresi ile facebook Messenger, Instagram gibi sosyal medya adreslerinizi de bir panel üzerinden yönetmenize imkan tanıyarak tüm iş yükünüzü sırtınızdan alacaktır. Ekstra pro paket seçeceği de mevcuttur ve diğer canlı destek şirketlerine kıyasla hemen hemen yarı yarıya fiyatlandırmalar sunmaktadır. Sizler de Supsis ile tanışmak isterseniz ve hemen ücretsiz canlı destek kullanmak isterseniz www.supsis.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Ofislerimiz

Drupart Locations

Ofislerimiz

Drupart AR-GE

GOSB Teknopark Hi-Tech Bina 3.Kat B3 Gebze - KOCAELİ

+90 262 678 8872

+90 216 706 12 58 

[email protected]

Londra

151 West Green Road, London, England

+44 203 815 6478

[email protected]

Newark

112 Capitol Trail Suite, A437 Newark DE, 19711

+1 (740) 666 6255

[email protected]

Wiesbaden

Hinterbergstraße 27
65207 Wiesbaden
Deutschland

+49 (0) 6151 – 492 70 23

[email protected]